fredag 4. mars 2011

VM står på for fullt på tv'n, middagen stekes godt i ovnen og dataen ligger susende på fanget mitt, hva kan vel være bedre enn det? For tiden befinner jeg meg i Skien på besøk hos min kjære tante.
Leste innlegget til Aida, og siden hun har skrevet om mesteparten av det som har hendt, så er det vel ikke så mye vits i at jeg gjør det også. Men kan vel få lov til å si at jeg er veldig fornøyd med vinterferien så langt. Har møtt en del nye folk og laget mye gøy :)
Men nok om det!

Her kjører vi på med noen bilder som ikke passer inn i det hele tatt.
 
Elise, Kristin og meg etter en fotballcup (vi var dritgode)
+ vårt kjære matvrak, Aida <3<3
Babe!

Etter litt tv titting, skifting og slike ting drar vi på et eller annet stand up show i Ibsenhuset, det blir gøy. yeah! Vi blogges senere, det blir kanskje ikke alt for lenge før jeg kjører på med mitt neste innlegg. I mellomtiden får vi vel bare håpe på at Aida er en like ivrig blogger som vanlig :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar